01Sty
2015
0
Vendors

Vendors – gra dla fanów planszówek biznesowych

W miesiącu grudniu pojawiła się gra biznesowa ze świata IT. Gra jest dedykowana raczej dla starszych graczy – ale może być niezłym wyzwaniem dla osób z zacięciem biznesowym.

W grze Vendors gracze wcielają się w dyrektorów IT dużych przedsiębiorstw i starają się skutecznie rozwijać swoje systemy informatyczne. Celem zawodowym dyrektorów jest pozyskać i sprawnie obsłużyć jak największą liczbę klientów biznesowych i indywidualnych.

Zdobywanie klientów wiąże się z wybieraniem niezbyt kompatybilnych ofert różnych dostawców co niestety wiąże się z różnymi problemami technicznymi. Zwycięzcą zostaje gracz, który na koniec gry będzie obsługiwał największą liczbę klientów dwóch typów: indywidualnych i biznesowych. Na koniec gry każdą zdobytą parę dwóch różnych Klientów należy liczyć jako punkt zwycięstwa. Wygrywa gracz, który posiada najwięcej takich punktów.

 

 Komponenty gry:

  • 30 kart rozwiązań Software
  • 30 kart Infrastructure
  • 30 kart Klientów
  • 5 kart Dostawców
  • 60 kart Przedsiębiorstwa
  • 21 kart Problemów technicznych (+21 kart w języku angielskim)
  • 24 karty Zwinnego Dostawcy (+21 kart w języku angielskim)
  • 2 karty Liderów rynku
  • 35 niebieskich znaczników Klientów indywidualnych
  • 35 czerwonych znaczników Klientów biznesowych

 

Wciel się w rolę dyrektora IT dużego przedsiębiorstwa – telekomu, banku, firmy energetycznej. Weź udział w wyścigu technologicznym, zdobywając od wiodących dostawców najbardziej innowacyjne oprogramowanie, które pozwoli ci sprawnie obsługiwać twoich klientów i zyskiwać nowych. Od ich liczby zależeć będzie twoja pozycja na rynku i zwycięstwo w grze. Uważaj jednak na problemy techniczne. Może potrzebna ci będzie pomoc zwinnego dostawcy?

Liczba graczy: 2 – 6 osób

Wiek: od 12 lat

Czas gry: ok. 30 minut

Wydawca: TouK

Projektant: Jan Madejski

Instrukcja: polska

Instrukcja: angielska

 

Gra posiada wariant dla 4-6 graczy oraz dla 2 i 3 graczy. Rozgrywki różnią się ilością komponentów biorących udział w rozgrywce.

Gra może być oryginalnym prezentem biznesowym.