Magnetyczna, kooperacyjna i komunikacyjna gra przygodowa | Gry planszowe, książki i zabawy dla dzieci
31Maj
2016
0

Magnetyczna, kooperacyjna i komunikacyjna gra przygodowa

Lada chwila wybije północ! Mały dzielny duszek Strasiu chce dziś dołączyć do elitarnej grupy nawiedzaczy – duchów do zadań specjalnych. W tym celu musi zdać egzamin wstępny ze straszenia, zanim wybije godzina duchów! Czy pomożesz Strasiowi spełnić jego największe marzenie i przeprowadzisz go przez nawiedzone zamczysko?

Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek, tak aby Strasiu mógł poruszać się po zamku i szukać ukrytych w ścianach magicznych przedmiotów. Jeśli graczowi uda się zdobyć dwa przedmioty, następuje zamiana ról.

Gracze muszą się jednak strzec, bowiem w zamczysku grasują doświadczeni Nawiedzacze, a czas szybko ucieka.

W wyznaczonym czasie gracze spróbują wspólnie wykonać zadania z wszystkich kart misji. Jeśli graczom powiedzie się ten brawurowy wyczyn, wygrają grę, a Strasiu zostanie Nawiedzaczem z prawdziwego zdarzenia!

Zawartość pudełka:

nawiedzony zamek (spód pudełka z tekturową wypraską, plansza nawiedzonego zamku i 8 ścian)
6 magicznych przedmiotów i 8 duchów (14 metalowych dysków z nalepkami)
15 kart misji
12 płytek duchów
maska Strasia
magnetyczna różdżka
cyfrowy licznik
instrukcja

duszki_3d

 

Szczegóły wydawnicze:

Tytuł: Godzina Duszków
Autor: Wolfgang Dirscherl, Janet Kneisel
Wydawca: REBEL.pl
Wydanie: polskie
Liczba graczy: 2 – 4 osoby
Wiek graczy: od 6 lat
Czas rozgrywki: ok. 20 minut