10Cze
2017
0

IceCool – gra napędzana pstrykaniem

Widowiskowy wyścig pingwinów po zamarzniętej szkole!

Zbliża się przerwa obiadowa. Młode pingwiny nie mogą się już doczekać, kiedy wypełnią brzuchy smakowitymi rybami. Jednak kilka urwisów postanawia szybciej wymknąć się z lekcji i skraść dla siebie najlepsze kąski. Niestety zapomnieli, że po korytarzu kręci się woźny, który na pewno spróbuje pokrzyżować ich plany!

W przezabawnej “pstrykance” IceCool będziecie ścigać się po korytarzach i klasach zaśnieżonej szkoły, starając się zebrać po drodze jak najwięcej smakowitych ryb dla Waszych pingwinków. Uważajcie na woźnego, który zrobi wszystko, żeby Was zatrzymać!

Na czym to polega?

W każdej rundzie jeden z graczy zostaje woźnym, starającym się złapać figurki pozostałych, biegających pingwinów.

Reszta graczy zaczyna grę w klasie i pstryka swoje figurki tak, by za jednym ruchem przebyły jak najdłuższą drogę, mijając ryby w swoim kolorze rozwieszone na drzwiach każdego z pomieszczeń. Za każdą zebraną w ten sposób rybę otrzymują kartę z punktami zwycięstwa.

Woźny zaczyna grę w kuchni i stara się pstryknąć swoim pingwinkiem tak, by dotknąć po drodze jak najwięcej biegaczy.

Runda kończy się, gdy jeden z biegaczy zbierze wszystkie swoje żetony ryb lub gdy woźny złapie każdego z biegaczy.

Na koniec gry podliczcie, ile punktów zwycięstwa zebraliście na kartach z rybami i wyłońcie zwycięzcę!

IceCool to genialne połączenie klimatu Angry Birds, humoru Pingu i mechaniki gry w kapsle, tworzące niesamowicie wciągającą i radosną grę, od której nie sposób się oderwać! Nowatorsko zaprojektowane figurki pingwinów i modułowa plansza umożliwiają wykonywanie wielu widowiskowych trików.

 

Pokażcie na co Was stać, stańcie do szalonego wyścigu po szkolnych korytarzach i ślizgajcie się po zwycięstwo!

Szczegóły wydawnicze:
Tytuł: IceCool | Wydawnictwo: REBEL | Autor: Brian Gomez | Ilustracje: Reinis Petersons | Liczba raczy: 2 – 4 osoby | Wiek graczy: od 6 lat | Czas rozgrywki: ok. 30 minut |
Zawartość pudełka:
Zawartość pudełka: 4 plastikowe pingwiny, 5 kartonowych pomieszczeń, 16 drewnianych żetonów ryb (12 w kolorach graczy, 4 białe), 45 kart ryb (każda pokazuje 1, 2 lub 3 punkty), 4 karty kolorów, 4 karty pingwinów